SUMMER OUTFIT

Hei! Er ikke så godt og varmt ute, skulle egentlig ut å ta litt bilder til bloggen med nye kjolen fra Chiquelle som jeg viste dere. Hadde et par RayBan fra SunglassesShop jeg også ønsket å ta noen kjempe knalle bilder av, men kulden ute får meg til å ikke ville gå ut. Derfor valgte jeg å gjøre det ganske enkelt og bare mikse sammen det jeg egentlig skulle ha på ute. Jeg har tre par RayBan og de som er på bildene under er mine nyeste, jeg vet ikke helt om de passer til ansiktsformen min, så får se om jeg kanskje får det til å se bedre ut. I dag ser jeg jo ut som en dass med babyhår stikkende ut over alt. Men solbrillene i seg selv, herregud, kan ikke annet enn å elske dem. De er så sommerlig synes jeg, ikke rart jeg tok dem! Noe som jeg digger ved den nettsiden jeg bestilte solbrillene fra er at de har en stilguide som hjelper deg enkelt til å finne hvilke solbriller du er ute etter, det finner du her. Og litt ut av det blå, dere måå sjekke ut Oakley valget dem har her, elsker dem med frogskins. Kjolen gleder jeg meg til å kunne bruke og forhåpentligvis ta kjempe flotte bilder i på stranden med flott brunfarge og skikkelig strandhår, gleder meg sånn.


Kjole Chiquelle (direktelink) Solbriller Sunglassesshop (direktelink

Nettsiden Chiquelle har forresten kommet ut med en ny reklamevideo med de nye godsakene dem har i nettbutikken. Synes klærne de har på den nettbutikken bare blir bedre og bedre for hver gang de slipper ut en ny kolleksjon, de har nå kommet ut med beauty kolleksjon nå også. Heller ikke glem at Junkyard kjører nå en spesiell kampanjekode: jitv som gir 20% avslag!! 
 

27 kommentarer

Siste innlegg