SOME ROOM PICTURES

Hei! Deilig å være ferdig med norskskriveøkten vi hadde i dag, jeg aner ikke hvordan det gikk. Men enda verre er det da Daniel sitter i tysken foran meg og sier “har du øvd mye til religionsprøven i morgen eller?”. Jeg trodde han tullet, men innså kjapt at det var visst så sant som det kan bli. Jeg får virkelig ikke en dag fri fra skolen nå, fyttikatta. Fredag er jeg bombesikker på at jeg kan slappe av for, men vedder jeg? Haha nei, ikke med min flaks. Jeg har nettopp spist litt ris og peppersaus, kjedelig men godt. Spiste tre pianoyoghurt på skolen, må lære meg å ta med bedre mat. Er ikke fornøyd med skolematen vi har i det hele tatt da vi sammenligner skolematen våres på Malakoff med skolematen på Kirkeparken, makan til flott utvalg. Der lager dem det fra bunnen av, du sier hva du ønsker. Der har dem både varm mat og kald mat, et skikkelig godt utvalg. Er alt for lei skolematen vi har på skolen. Synes det burde bli litt forandringer der nå. Hvordan er det med maten på skolen deres?







Den nydelige sekken til venstre er fra Madlady.se (direktelink)

37 kommentarer
    1. Hahah! Får egentlig utrolig dårlig selvtilitt og selvbildet når jeg går inn på bloggen din! Fordi du er så INSANE PEN og helt fantastisk! Sjalu til 1000 :O
      Du har definetivt det vakreste smilet jeg har sett :3

    2. Jeg får litt sånn dårlig inntrykk av deg egentlig.. Du sier du sliter på skolen, så ser egentlig ikke for meg at det at du har en prøve er liksom en så stor byrde for deg? Eller sliter du virkelig så hardt at du må øve veldig mye for og få en 2’er? Man blir litt sånn oppgitt, virker jo som livet ditt egentlig bare dreier seg om å ha et bra utseende, kose seg med kjæresten din og spise poteter med bernaise.

    3. Ellen Marie: Jeg sliter veldig med å kun få en 2’er pga jeg sliter med konsentrasjon 🙂 Et bra utseendet? HAH, da skal du se hvordan jeg ser ut da jeg går på skolen. Har ikke brukt sminke på en stund og faktisk ikke giddet å fikse meg fordi bra utseendet ikke teller så mye når jeg har en kjæreste som elsker meg for den jeg er og da jeg ikke sminker meg, kun er naturlig. Naturlig for meg er det beste. Så jeg vil ikke si at livet mitt dreier seg om et bra utseendet. Å spise poteter med bearnaise er en matrett. Ikke livet mitt. Kose meg med kjæresten er jo livet mitt, selvfølgelig. Akkurat som bestevennen din er det. Jeg vil si du da har trukket et ganske dårlig inntrykk av meg som er helt feil dessverre.

    4. Du har sikkert det kuleste rommet i hele universet ! Ønsker meg så mange capser. har ikke en eneste en!
      elsker. deg. så . mye.

    5. Sykt herlig blog! Sitter å lurer på å lese denne fast! Selv har jeg ikke bloggg selv, men hatt så flaks å har fått tilsendt en veldig bra konkurransse hvor du kan vinnne en sykel 😀 Jeg har sinnsykt lyst på ny sykel, så håper jeg vinnner. Men kanskje du er mer heldig? Prøv da vel du også! xD

    6. jeg går i 10’ende i Porgrunn og kantina vår er noe helt annet enn hos andre ungdomskoler i Porsgrunn! Hos oss har vi en meny som kanskje varer i 2-3 uker med en forskjellig matrett hver dag. Menyen byttes etter et par uker med nye retter, men en rett som alltid er uansett uke er salatbar. Ellers så går det i supper, kylling og potetstappe, bakt potet, taco, pizzasnurrer, grøt(jul), boboli, tomatsuppe og pannekaker osv. Veldig deilig, i tillegg til at vi kan kjøpe juie, melk og godmorgenyoghurt ved siden av! + frukt 🙂

    7. Ahh, storesøstera mi har det likt som deg når det gjelder kantina :/ Jeg går i 10.klasse, vi har ikke kantine men er et kjøpesender like ved skolen, så man får lov til å gå innom der, men det er bare oss i 10 da.. På skolen jeg skal begynne på, er det kantine der de lager rundstykker, kjøttretter, smoothie, salater og slikt fra bunnen av, så det er jeg ganske heldig med! Håper kantina deres forbedrer seg da!

    8. Vi har GoMorgen yoghurt, ostsmørsbrød, pizzasnurrer, nudler, suppe, sjokomelk og iste. Kjempekjedelig mat i kantina på Bytårnet.

    9. forguder både deg og bloggen din!! du er den enste toppbloggeren jeg faktisk har respekt for!!
      <3
      hvor har du kjøpt den sekken på det største bilde?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg