NEW IN FROM NELLY

Hei dere! For noen dager siden bestemte jeg meg for å bestille sånn liten sminkehylle til litt diverse ting. Satte den opp i dag og synes den ble kjempe fin der den står. Alt det jeg bruker fikk plass i den så jeg tror jeg gjorde en kjempe bra handel der. Og denne hyllen var ikke dyr i det hele tatt synes nå jeg. Hadde en stappfull toalettmappe der før som tok drøyt mye plass og bare så grisestygt ut der den var plassert. Det er så deilig å kunne se tingene rett foran seg og vite hvor det er i stede for å måtte lete skikkelig nede i toalettmappen for å finne den. Alt er så mer organisert med den, elsker at den er helt gjennomsiktig så man kan se rett igjennom den, det var bare en bonus. Den er dessverre utsolgt fra Nelly så får dessverre ikke linket til den… Men den sminkehyllen finnes i andre modeller på Nelly, så det er bare å handle selv om!

Jeg har nettopp kommet hjem fra en Sverige tur med Martine. Jeg fant faktisk ingenting jeg ville ha, jeg som gledet meg skikkelig til å handle litt. Lette spesielt mye etter en treningstights som er i den modellen som er helt svart og skinner litt. Jeg aner ikke hva den heter så hjelp var det ikke å få, får nesten bare spørre noen venner på skolen om de vet hva den heter, fordi jeg vil virkelig ha den. Jeg kjøpte godteri, det gjorde jeg selvfølgelig. Ingenting er som en vanlig handletur til Sverige uten å handle inn godteri! Gjett om jeg skal kose meg masse i kveld. 

20 kommentarer

Siste innlegg