NEW IN FROM NIKE

Hei og god morgen! Ligget i sengen helt til nå egentlig. Kjempe deilig synes jeg. I går var jeg og hentet en pakke på ICA som var fra junkyard. Jeg var så heldig å fikk velge ut noen ting fra junkyard så jeg fant en vans singlett jeg likte, nike free run sko som dessverre var litt for små så de må jeg returnere og så en ny favoritt bukse fra Nike som er helt sinnsykt god å ha på. Den er så lett og stoffet elsker jeg. Digger at den er litt tight nederst og blir mindre tight jo lenger opp du kommer. Den kostet 440kr, syntes det var ganske billig til å være en såååå deilig bukse. Jeg bestilte den i S og den sitter kjempe bra synes jeg. Digger at den er løs på rumpa faktisk, haha. Junkyard har alltid vært favoritt butikken min, finner alltid noe jeg liker og er aldri kun en ting heller. Sist men ikke minst, sinnsykt bra service med kjapp leveringstid.


Se så fin og deilig den er!!! Direktelink til buksen her.

54 kommentarer
    1. Syns nå stjærten din ser rimelig bra ut bakfra også, jeg da! Selv når du ikke står på ett ben 😀 Duu eer nyydeliiig! Koz&klemz

    2. Anonym: Jeg spiser rett og slett det jeg vil, spiser ikke så sunt. Men da jeg spiser usunt spiser jeg ikke sååå mye som gjør meg STAPPmett. Husker ikke sist jeg spiste et sunt måltid…. Trener heller ikke såå mye, ganske 1-2 ganger i uken bare. Noen ganger mindre..

    3. Elsker bloggen din, og du har blitt, eller egentlig alltid vært veldig fin!! Men jeg lurte på en ting, siden du er så aktiv bruker på instagram, kan du anbefale noen bra´e instagram-profiler i et innlegg slik som noen av de andre toppbloggerne? 😀

    4. Åhr, du må slutte å klage over kroppen din og si at du må trene mere! du har en PERFEKT kropp, eneste grunnen til at du burde trene er fordi du evt. føler det vel av det, synes det er gøy og om du får mer enerig! Nuff’ said, you go girl!

    5. gud som jeg elsker kroppen din! kan du vær så snill å ha et innlegg om hva du trener for mage, rumpe og lår?

    6. marie: Ææh, jeg er ikke så flink med trening så jeg velger å ikke gjøre det. Jeg trener det jeg føler passer kroppen min og som jeg klarer å gjøre. Trener apparater med ikke alt for mye vekt. Rumpe har jeg ingen tips til, jeg trenger å få tips selv…

    7. Du har så fin kropp, og det er vel det du vil vise her og ikke den nye nikebuksa di. Du har ikke fått en kommentar i dette innlegget om buksa, bare kroppen din.. Man ser jo tydelig at det er magen din du vil vise fram her , og ikke buksa.
      Men det har du uansett grunn til, du har jo fin kropp

    8. Synne: Jeg må få lov til å vise den frem på den måten jeg selv ønsker. Om det er kroppen jeg virkelig skulle vist frem hadde jeg droppet buksen. Nok sagt. Fokuset er på buksen, både i innlegget og på bildene. Det er selv du som velger hva du fokuserer mest på. Jeg tok av meg min store hettegenser fordi jeg ikke gadd å holde den opp i luften fordi den kom med på bilde uansett hva, derfor er magen tilstede og ikke genseren 🙂

    9. Jeg hadde ikke noe imot det, var bare det at jeg tror du heller vil vise frem magen din her, hvis ikke hadde du beskjært det til å bare bli buksa. Jeg syns du har fin mage såå var bare det at jeg tror du liksom fisker opp komplimenter eller søker etter godkjennelse:) men glem det,jeg ville vært fornøyd uansett om jeg hadde hatt kroppen din

    10. KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å LAGE ET INNLEGG ELLER HVERTFALL SVARE PÅ KOMMENTAREN, PÅ SPØRSMÅLET SOM BÅDE JEG OG MANGE TUSEN ANDRE LURER PÅ, HVORDAN TRENER DU MAGEN DIN?? HVILKE APPERAT, HVOR MANGE KILO, ØVELSER, VEKTER, HVORDAN?? JELLY MUCH ATM!!! Hadde vært fint om du kunne svare akkurat samme på armer og lår også. Og kanskje rumpe viss du ikke synes det blir for ubehagelig.(Noe som du btw ikke trenger å føle på)
      Hadde vært helt konge med innlegg, men funker med bare kommentar også selvfølgelig.
      Og til slutt, lov meg at du gir en god faen i hva synne sier over her, du vet best! (-:

    11. Synne: Jeg er langt i fra ute etter komplimenter når jeg publiserer ting, sånn type person er jeg ikke. Og det er litt kjipt for meg å høre at du tror jeg fisker etter komplimenter. Jeg legger ut det jeg ønsker, og gir folk med komplimenter selvfølgelig setter jeg pris på det. Jeg forventer ikke at folk skal gjøre sånt, aldri i verden.

    12. Anonym: Har svart i innlegget allerede, jeg tar kun apparater som er som da man bare gjør vanlig situps 🙂 Jeg trener sjeldnere enn 1 gang i uken av og til, og jeg vil ikke tipse folk om noe fordi jeg ikke har mye peiling på trening osv.

    13. Kjenner jeg blir litt irritert av deg Synne, Maddelen la ikke ut dette bildet for og vise den sykt fine magen hennes, men den kule buksa.
      Hvis man skal vise ordentlig hvordan buksen ser ut nytter det ikke å ha en stor hettegenser over. Og jeg vet ikke hva dere syns men når ble det farlig å vise en mage? herregud, slapp av. Det er bare en mage. Jeg tror ikke akkurat maddelen er ute etter å få komplimanger for magen, hvis du følger bloggen hennes ville du skjønt at hun ikke er en sån person. Du er fantastisk madeleine. Selvom jeg ikke kjenner deg, VET JEG at du er helt herlig. STÅ PÅ<3

    14. for en syk mage på deg !! du har en helt utrolig fin mage, har alltid mesunnet den fine magen din 🙂 du har kjempefin kropp og er en utrolig nydelige jente , med en av de kuleste, fineste stilen jeg vet om 🙂 du inspirerer meg veldig og er en av de beste bloggerne jeg leser 😀 kjempe fin bukse var det også

    15. Fy fader, du har sinnsykt fin mage. Lucky pig! Trener du i det hele tatt? Er godt gjort å ha så fin og flat mage til å ikke trene så ofte. Foresten buksa var kjempe kul. Og digger bloggen din 🙂

    16. Haha, elsker at du innrømmer at du “står på ett bein for å få rumpe”, det er småting som det som gjør deg så kul i bloggmengden 🙂 Tviler på at du trenger å stå på ett bein for å få bra rumpe, du er jo så fin som du er!

    17. den var helt sinnsykt fin, du kledde den også! Du har drømmekroppen, sånn seriøst!
      Liker at du tar deg tid til å svare på bloggleserene sine kommentarer 🙂
      keep up the good work

    18. Anniken eie petersen: Ikke bra, er faktisk helt ærlig. Jeg lener meg på et ben som gjør at rumpa fyller ut buksa bedre. Jeg har ikke bra rumpe om jeg står rett i det hele tatt, det kan jeg love deg. Magen tar jeg situps da jeg orker hjemme, på treningssenteret tar jeg i bruk dem apparatene som er for mage 🙂

    19. Marie: Wææ, tusen takk!!! Jeg trener ikke så veldig ofte, er noen ganger jeg tar situps hjemme eller tar i bruk de apparatene på treningssenteret som er for mage 🙂

    20. Kristine Ullebø: HERREGUD! Ææh, du skal ikke si noe du da. Kroppen min er ikke til å sammenlignes med din. Blir såååå glad av å få høre dette fra deg <3

    21. Herregud, så syykt fin mage! Er ikke missunnelig i det hele tatt, lissom! Hehe, jo! Men veldig fin bukse å da! Ha en fin dag! (Skikkelig random, men.. ) heheheh

    22. ÆÆÆH! elsker disse buksene og vil kjøpe en selv. passer din fortsatt og hvor lange ben har du? har begynt å få litt større bakdel så denne buksen vil være perfekt for dansingen min isteden for en, mer eller mindre, gjennomsikitg grå tights!
      Ps: Du er utrolig vakker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg