FARGING AV BRYN

Hei! Nå har jeg akkurat dusjet og ferdig med å farge brynene mine. Jeg har lyse bryn på et par steder så grunnen til at jeg farger dem er fordi jeg slipper å farge dem med en vanlig øyenbrynspenn fra H&M. Noe som er ganske irriterende til tider. Men utenom det, farger jeg dem litt ekstra der jeg ser det har begynt å vokse mer. Etter denne fargingen la jeg merke til at brynene mine endelig begynner å bli bedre og nærmer seg sånn jeg ønsker å ha dem. Denne øyenbrynsfargingen jeg bruker er fra Cubus, og det er gjort på 3 minutter. Sinnsykt enkelt og får et så bra resultat. Du må rense brynene og passe på at de er helt rene. Så påfører du en slags veske på en q-tips som du da skal bløte øyenbrynene dine med. Dette skal tørke i 2 minutter. Så følger det med en mascarabørste som du skal påføre en gelè på som du da skal gre på brynene, men det er veldig viktig at du ikke treffer huden fordi fargen setter seg med en gang. Dette leste jeg jo selvfølgelig ikke første gangen jeg prøvde det så gjett om resultatet ble dårlig, haha. Etter du har påført gelèn skal du la det være på i 3 minutter, så vaske det av med pats med rensevann eller vanlig sminkefjerner. Kjempe enkelt! Den øyenbrynsfargen finnes i flere forskjellige farger, jeg bruker askebrun fordi det ser mest naturlig ut på meg.

Før:

Under behandling:

Resultat:

19 kommentarer

Siste innlegg