SMÅ GLEDER

Hei dere! Ååh, utrolig deilig at jeg kun hadde TO timer på “skolen” i dag, var kun på kino med norsken så sluttet vi. Fikk organisert studiearbeid i tysken så lenge vi leverer inn en oppgave til fredag. Mye deiligere det enn å måtte bli igjen på skolen til 16:25. Virkelig. Filmen Viktoria synes jeg var utrolig dårlig, men det var noen kommentarer i filmen som var morsomme så det var greit. Synes det var litt dårlig skuespill av og til så satt og irriterte meg over det en stund. Da jeg kom hjem møtte jeg på en sovende Didrik som hadde vært å kjøpt roser til meg og litt godteri. Måtte le av at han hadde kjøpt ovnsbakt leverpostei til meg også fordi jeg synes det er så godt, haha. Godgutten min det. Små gleder i hverdagen lyser virkelig opp! Startet sent i dag og våknet tidligere enn da alarmen skulle ringe så rakk å fikse meg litt ekstra i dag faktisk.

Dette innlegget skulle egentlig vært postet før 15:00, men ettersom tiden med å laste opp bildene for 30 minutter på kun et bilde gadd jeg virkelig ikke å vente lenger. Derfor dro jeg en tur til byen med mamma og Didrik. Hehe.


 

15 kommentarer

Siste innlegg