HIPSTUUUH

BOYAA! Nok en dag hvor jeg gadd å ordne meg litt mer enn det jeg gjør til vanlig, er alltid slik at man føler seg litt bedre etter å ha fikset seg. Så det var godt! Startet skoledagen med 2 timer media og informasjonsskunnskap. Etter disse timene gikk jeg først i auditoriet fordi jeg trodde vi skulle se film, så er det plutselig ingen fra klassen min der. Derfor stikker jeg opp i det vanlige klasserommet hvor kun 2 elever sitter. Så er det visst at vi ikke har noen lærer og bare skal jobbe med det vi holder på med i religion og etikk. Jeg er ikke på noen grupper fordi jeg alltid bare er den som er igjen til slutt og blir slengt på hos en tilfeldig gruppe, kjipt men sant. Haha. Derfor ble det bare 2 skoletimer på meg. Holdt på å tryne på vei hjem fra skolen da, ganske kleint da det skjer rett foran trafikken.

Kjøpte meg en tie dye Jack Daniels tskjorte på Ebay for 1 uke siden. Klippet den om til en tanktop og jeg elsker den.

24 kommentarer

Siste innlegg