SUMMER OUTFIT 220313

ENDELIG ER DET PÅSKEFERIE ÅÅÅÅÅÅÅÅH!<3 Ser at det er mange som allerede er på god vei til et varmere strøk, gjett om jeg er misunnelig. Men jeg tittet litt på spa hoteller osv i stad og fant et veldig nydelig et i Larvid. Farris Bad. Så jeg prøver å få med meg Didrik dit for en kjempe koselig ferie, blir der vel kun 2-3 netter. Likevel vet jeg det hadde blitt super koselig, booke en suite så man har utsikt over havet og alt, åh som jeg drømmer meg bort. Verste av alt er at det faktisk ikke var noe spesielt dyrt til å være et av Nordens fineste hoteller. Når det er snakk om å drømme seg bort ser jeg for meg antrekket på bildene under langs strandkanten på sommeren, å bare nyte lyden av bølger og mennesker som koser seg. Hva er planene dere for påskeferien? 


Topp Stylegodis (utsolgt) Shorts Husker ikke Bikini Cubus Sko Stylegodis (direktelink) Solbriller Stylegodis (direktelink)

– IKKE GLEM FREDAGSKONKURRANSEN PÅ JUNKYARD HER 

17 kommentarer

Siste innlegg