MY NEW PRODUCTS

Hei! Nettopp vært på posten og butikken med pappa. Hentet først noen pakker jeg og Didrik ventet etter vi har handlet litt på Ebay. Deretter en tur på butikken for å handle inn poteter, peppersaus, pepperbiff og svinekoteletter. Skal straks ned å lage litt mat så det skal bli godt, sitter og sulter her. I det siste, eller for litt over 1 uke siden handlet jeg ting på Nelly fordi jeg ville ha litt nytt. Endelig begynt å få lange negler igjen, så denne gangen SKAL jeg klare å la dem vokse. Handlet derfor inn noen nye neglelakker i sammeslengen ny bukse osv. Dere får se det på bildene under. Forigår var jeg ute med Didrik og spiste på La Gondola, super mat. Og før det kjøpte Didrik en parfyme til meg som jeg elsker. Kvelden før bestilte han noen ekstremt fete Vans til meg som jeg har sett på i flere mnd. Hvor heldig er ikke jeg?! Jeg elsker skoene, herregud. 


Nixon klokke fra Ebay.


Leppestifter fra Nelly.


Strikker fra Nelly.


Deborah neglelakker fra Nelly.


Ralp Lauren parfyme fra Parfymelle.


Vandoren Vans fra Ebay.


Dr.Denim bukse fra Nelly.

36 kommentarer

Siste innlegg