MOM HAVE CUT MY HAIR

God kveld! Jeg er enda kvalm og skal straks ned for å få i meg noe litt mer forfriskende enn en kvalmende brownies, nemlig granateple. Jeg blir så fasinert at hvordan granateple ser ut, de er så søte og fint lagd, haha. Som dere vet klippet mamma tuppene mine, jeg begynner å gå ganske lei håret mitt. Kanskje jeg burde satse på litt nytt neste gang jeg tar hårklippen? Håret mitt blir aldri som jeg ønsker, og i dag rettet vi det opp litt. Men fremdeles er det noe som ikke stemmer føler jeg. Bortsett fra det er jeg stor fornøyd med nytt og friskt hår. Jeg sier til meg selv hver gang etter at jeg har klippet meg at jeg skal roe ned på rettingen av håret. Det skjer jo virkelig aldri. Jeg er flink i starten, men så innbiller jeg meg at nå kan jeg starte å rette det igjen. Hvordan er det med dere?

28 kommentarer

Siste innlegg