FAMILIE KOS OG VINNEREN AV JUNKYARD KONKURRANSEN

Hei og god dag kjære lesere! Er faktisk så gøy å kunne si kjære lesere, husker før da jeg nesten ikke hadde noen lesere syntes jeg det ble helt på tryne å si det. I går kveld ble det en liten tur ut med Iselin og Martine på en fest likevel, det ble ikke før sendt vi dro ut så formen ble bedre til da. Var kjempe spontant gjort og det var faktisk kjempe gøy. Lenge siden jeg har vært på fest nå egentlig, kjenner jeg har savnet det litt. Stemningen er alltid så koselig. Jeg er ikke fan av noe som helst drikke egentlig, hater lukten og blæh.. Noen ganger takler jeg ikke rusbrus engang fordi det minner meg så mye om alkohol og fyllesyk dagen etter. Men jeg smakte på rose vin i går, og jeg likte det faktisk. Jeg ble veldig sjokkert faktisk, men da vet jeg hvert fall om noe jeg liker som det er alkohol i. Nå har jeg kommet hjem fra familiekos hos tante Siv. Vi var ute og grillet, var kjempe godt med pølse. Etter familiekosen hos Siv tok jeg og Didrik turen på Gobua for å ta litt dessert der med enda mer pølser og is. Ble sittende der oppe en god stund fordi det var så godt og varmt der ettersom solen stekte.


Galaxy genseren min er fra Asos & smykket er fra Chiquelle.

Det er på tide å kåre vinneren av junkyard-konkurransen jeg har holdt nå i ca 1 uke, må nok en gang i takk for så mange som meldte seg på. Elsker å se at så mange melder seg på fordi det er kun gode tegn på at konkurransen er bra. Det vil bli en ny konkurranse nå om ikke lenge, så gled dere! Vinneren av konkurransen ble Mats Fjell. Gratulerer så mye med din nye Obey genser! 

21 kommentarer

Siste innlegg