FAVORITES FROM NELLY

Hallo kjære lesere. Akkurat nå sitter jeg bare å ser på Tv3, er alltid så mye bra som går der på dagen. Eller bare å innrømme at jeg er en tvslave med andre ord. Jeg har ingen planer for i dag, blir vel bare til å varme opp til i morgen til jeg skal på fest hos Lien. Jeg elsker hjemmefester, det er så mye bedre enn å dra ut på byen. Det er alltid så mye galt og syke mennesker der. Jeg er den personen som minst er ute etter drama og alt, så derfor holder jeg meg mest utenfor det også. Jeg var innom Nelly i stad og fant litt produkter som jeg likte å tenkte bare å vise dere det nå!!!!!!!!

Kjole n1 HER – Kjole nr 2 HER – Kjole nr 3 HER

Hårstrikk nr 1 HER – Genser HER – Hårstrikk nr 2 HER

Sko nr 1 HER – Sko nr 2 HER – Sko nr 3 HER

Neglelakk nr 1 HER – Neglelakk nr 2 HER – Neglelakk nr 3 HER – Neglelakk nr 4 HER

11 kommentarer

Siste innlegg