JEG DIGGER DERE

Hallo mine søte <3 Jeg satt nettopp og fikset meg på badet da jeg tittet ut på postkassen våres og det var en pose som lå der. Derfor tok jeg på meg sko og jakke får å hente pakken. Da jeg så i posten la jeg merke til at det var bilder av meg. Da skjønte jeg med en gang at dette var blogglesere, og derfor smilte jeg virkelig stort. Da jeg tok opp pakken var det laget en telefonveske, krage med nagler og de hadde laget et super søtt maleri til meg. Til meg!!!! Aldri blitt behandlet slik av mennesker som jeg ikke kjenner før, aldri. Derfor er det en så ufattelig stor betydning for meg å faktisk vite at det er mennesker der ute jeg ikke kjenner, som ser opp til meg. Skulle virkelig ønske jeg kunne gitt disse jentene en stor klem akkurat nå. Og generelt til dere andre, jeg digger dere. Dere må aldri tvile et sekund på å sende meg en mail eller legge igjen en kommentar, jeg leser absolutt alle fordi jeg faktisk ikke får tusenvis som andre som ligger høyere enn meg får. Dere gjør dagen min såååå bra!


Tusen hjertelig takk til dere jenter <3

13 kommentarer

Siste innlegg