LAST NIGHT

Hallo. I går kveld skulle jeg på fest hos Lien som planlagt. Vi slet med å finne skyss dit men Camilla var en reddende engel og kunne kjøre oss ut dit ettersom hun skulle dit selv. Hun var også en reddende engel da vi skulle hjem, hun hadde allerede dratt men jeg og Didrik krysset fingrene for at hun ikke hadde dratt langt og hun var kun 3 minutter unna. – Bare så ingen misforstår, hun kjørte i edru tilstand, ikke noe fyllekjøring her. Kvelden var vellykket, koselig og mange flotte mennesker der. Alltid gøy å bli kjent med fler selv om jeg egentlig synes det er skummelt. Jeg er alltid redd for å gjøre dårlig første inntrykk. Jeg drakk nesten ingenting i går men jeg hadde det kjempe gøy selv om. Veldig glad for at jeg fikk komme, absolutt!! Nå skal jeg ned for å lage meg litt tomatsuppe og makaroni, det er så godt. Hadde dere det fint i går? <3




10 kommentarer

Siste innlegg