VANS TANKTOP

ALOHA! Åhh, jeg elsker lyden av fugler utenfor vinduet mitt. Det hjelper meg til å få så vår-stemning. Det er egentlig helt utrolig hvor fort tiden har gått siden vi gikk inn i det nye året 2013. Da jeg tenker tilbake har jeg egentlig ikke opplevd en dritt etter 2013 startet, haha. Det må jeg virkelig få snudd på. Noe som gjør meg glad er at jeg endelig skal på ferie på et helt nytt sted for meg, Kreta. Det gleder jeg meg virkelig til, og innen da SKAL jeg ha kjøpt meg Canon 600D. Jeg er sånn veldig gammeldags når det gjelder å kjøpte nye ting. Jeg vil alltid forholde meg til det jeg har i stedet for å gå over til noe nytt. Som foreksempel Iphone 4. Jeg kjøpte 3 samme Sony Ericsson telefoner kun fordi jeg likte den og ikke ville kjøpe noe nytt, som Iphone 4. Men til slutt ble jeg overtalt og det ble en Iphone på meg likevel. Så det blir nok et kamera på meg også, hørt så mye bra om dette kameraet, Canon 600D, at jeg nå skal holde meg til det i stedet for å bli usikker igjen. Får ta meg en kjapp tur ned på JapanPhoto og høre litt der. Nå føler jeg at jeg bare sitter og skriver ting som egentlig er ganske teit, så derfor slutter jeg her.


Tanktop fra Junkyard (direktelink)

– IKKE GLEM FREDAGSKONKURRANSEN PÅ JUNKYARD HER

27 kommentarer

Siste innlegg