AMAZING NIGHT

Hei dere og goood påske <3 Har alle hatt det fint hittil i påsken? Jeg dro til Ida med jentene tidligere for å slappe av litt der før vi ble hentet for så å dra til Voodoo. Jeg har absolutt endret mening på utelivet på byen. Dette er første gang jeg ordentlig har kost meg på byen. Stemningen var helt perfekt, ikke noe bråk og jeg møtte på å utrolig mange herlige folk. Mennesker kom bort til meg og spurte om jeg var Madeleine bloggeren. Det var så nydelige folk, jeg ble så glad at jeg ga dem alle klem og ja, herregud så snille dem var! Jeg møtte på andre kjente fra Fredrikstad som jeg ikke hadde sett på lenge, jeg ble så glad. Aldri møtt så mange herlige og fantastiske mennesker i løpet av EN kveld før, denne kvelden var helt knall. Sitter enda og gliser stort over tanken på hvor vellykket kvelden i går var faktisk. Aldri kost meg så masse før tror jeg.

16 kommentarer

Siste innlegg