ART BY PERNILLA LINN

Hallo og god morgen! Jeg våknet for ca 30 minutter siden, andre gang i ferien jeg har sovet lenge. Kjempe deilig! I går kveld gikk jeg inn på varsler fra Instagram og så at en jente hadde tagget meg i et bildet. Jeg gikk selvfølgelig inn og fikk hakeslep da jeg så hva det var. En som heter Pernilla Linn har tegnet meg og jeg ble ufattelig overrasket, ikke minst glad. Tegningen var helt utrolig fin og hun var dødsflink. Må bare si tusen millioner takk, virkelig en flott overraskelse på en søndagskveld <3 Var hun ikke kjempe flink til å tegne?!

8 kommentarer
    1. WOW!! Det var utrolig bra tegna!
      Jeg lurte på noen ting.. Hvordan vasker du sweet?-luene dine? Jeg vasket nettopp min for første gang og merket løsnet fra hverandre og begynte å flasse av, så den ser bare helt stygg ut.. Tror jeg blir nødt til å sprette opp hele merket..
      Også lurte jeg på om du kan lage ett innlegg hvor du viser hvordan du klipper/syr om t-skjorter til tanktopper?:) Jeg får det aldri til!

    2. Åhh, du er så nydelig! <33 Du har inspirert meg fra jeg begynte å lese bloggen, forbildet mitt! Du fortjener å være på 1 plass, og når folk begynner å skjerpe seg litt, og lese denne bloggen istedenfor, havner du der om litt 😉
      Ha en super dag videre pena!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg