NAM

Hallo. I dag da jeg våknet følte jeg meg ikke så veldig bra og ble derfor hjemme. Blitt litt bedre, tror jeg bare har vært en del slapp fordi jeg ikke har fått i meg riktige mengder med vitamin osv. I natt sov jeg heller ikke noe særlig godt, jeg sliter med å sove hvis det ikke er helt mørkt på rommet. Og gardinene dekker ikke akkurat så bra over vinduet så det distraherer meg for mye til at jeg sovner. Rart egentlig. For før måtte jeg alltid ha døren åpen, mens nå må alt lys være borte. Caroline og mamma lagde muffins i går så ble til at jeg spiste noen i dag, kjempe gode. Etter en litt lang diskusjon med pappa på telefonen etter at han mener jeg ikke bidrar til noe her hjemme, noe som faktisk sårer meg ble vi enige til slutt. Foreldre skal alltid mene at det de ser er det vi gjør. Jeg gjør mye når dem ikke er hjemme, og det blir jo plutselig sjokkerende for dem da de får vite det etter å ha blitt sure på meg. Tror noen i huset har stått opp med feil ben i dag i hvertfall. Nå skal jeg straks på posten for å hente to pakker, kan med glede vise det til dere senere om dere er nysgjerrige. Ha en fin dag!

11 kommentarer

Siste innlegg