DET ER HELG

DET ER HELG! Endelig!!! Helg var akkurat det jeg trengte nå for øyeblikket. På skolen i dag skulle jeg egentlig hatt en gruppefremføring i KK3 med Christine. Men læreren våres ønsket at vi skulle gå igjennom stoffet til dem forskjellige gruppene mye mer så derfor rakk vi kun en gruppe i dag. Kjempe flaks, fordi jeg og Christine var nemlig etter denne gruppen. Vi eller hvert fall jeg satt og så på tiden hele tiden og tenkte “åååh jess, et minutt mindre til vi slutter!!”. I norsken i dag var vi så heldig og fikk slutte 20 minutter før. Det passer perfekt fordi jeg måtte nemlig til byen med Nathalie for å kjøpe bengalakk til russebilen våres. Ja, vi henger skikkelig etter. Sløve bilen sin det! Etter dette ba jeg Nathalie sette meg av på Kiwi fordi jeg ville overraske Didrik med litt innkjøp. I kveld blir det chicken curry og masse nammenam. 


Genseren min er selvfølgelig fra favorittbutikken min junkyard!! 

Nå er dere faktisk så heldige med denne fredagskonkurransen på junkyard at dere kan vinne et valgfritt Bantam brett fra GLOBE! Er du gira på dette trykker du selvfølgelig inn på denne linken HER. Ønsker alle sammen en strålende helg!

19 kommentarer

Siste innlegg