DAGENS OUTFIT 08.APR.13

God dag mine flotte lesere. I dag har jeg bare slappet av, jeg burde virkelig kommet meg opp på posten for å hente en klokke jeg har bestilt. Jeg er så lat når jeg tenker meg om, fyttikatta. Nok om det! Jeg har vært så heldig og fått tilsendt et par sko fra Ecco, dette merke var helt nytt for meg, samme var skoene. Jeg var skeptisk i starten, kun fordi jeg aldri har hatt slike sko før. Men etter å ha sett på dem litt, prøvd dem og gått med dem er det faktisk en av de skoene jeg liker best som jeg er eier av. Skoene er så gode å gå i, stoffet er så ekstremt deilig. Beste av alt, de er super enkle å kombinere klær med la jeg merke til. Trodde det ville bli svært vanskelig faktisk men jaggu meg tok jeg feil! 








Skjorte Junkyard Genser Carlings Bukse GinaTricot Sko ECCO Solbriller RayBan

FORRESTEN: Ikke nok med at jeg er heldig og får et par sko, men nå er dere også heldige. Alle som kommenterer dette innlegget (som ønsker) er med i trekningen av en av disse iphoneveskene. Verdien av disse er 899 kr. Husk å skriv hvilken farge du ønsker & legg igjen mailen din så trekker jeg ut to vinnere i løpet av uken. Lykke til :-)

KONKURRANSE AVSLUTTET

// Reklame 

157 kommentarer

Siste innlegg