KONKURRANSE: VINN GOLDEN CIRCLE BILLETT TIL JUSTIN BIEBER DEN 18. APRIL

Hei dere! Dette ble en skikkelig spontan konkurranse, men når det gjelder slike konkurranser som dette sier jeg mer enn gjerne ja. Grunnen er fordi jeg vet mange av leserne mine er fan av Bieber og jeg ønsker da å kunne gi dem glede av å kunne vinne akkurat denne billetten. I samarbeid med en ny butikk som heter Briella får jeg lov til å trekke ut en vinner som får en golden circle billett til Justin Bieber den 18. april, noe jeg synes er helt sykt! Denne nettbutikken Briella selger både rimelige varer og ekte merkevarer. Produktene på nettsiden synes jeg faktisk er veldig flotte, mye forskjellig og det er bra! Konkurransen avsluttes til fredag, så derfor må du være kjapt ute med å melde deg på! Konkurransen er veldig enkel, eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er:

– Like fanpagen til Briella HER
– Sjangsen din øker om du deler innlegget og/ eller eventuelt liker bilde på forsiden til Briella
– Legge igjen mail i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg om du er den heldige vinneren

MASSE LYKKE TIL! Ps: Dette er kun for billetten, ikke fly og hotell. Derfor er det en fordel til dere som befinner dere i Oslo områtet eller på egen måte kan komme seg til Telenor Arena på konsert dagen.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET  

// I samarbeid med Briella

445 kommentarer

Siste innlegg