BIG DONUT

Hei dere! Jeg viiiirkelig beklager for dårlig blogging. Jeg har vært uten nett siden i går kveld, rakk ikke å blogge før nettet ramlet ut. Endelig er nettet tilbake igjen og jeg er fornøyd. Jeg følte jeg skuffet dere lesere skikkelig… Sittet inne og nesten tryglet om at nettet skulle komme tilbake så jeg fikk blogget. Kjenner at en dag uten å blogge virkelig ikke er den samme. Jeg prøvde meg på en stor donut i dag, fikk det til utrolig nok. Jeg har ikke så tykt hår, så brukte derfor litt tid for å dekke over hele donuten. Men ble fornøyd med resultatet selv om donuten nesten er like stor som hodet mitt er. Hahaha. Også er det alltid gøy at folk blir så fasinert er donuten min, folk må alltid klå og spørre. Det er bare gøy synes jeg! Forresten, jeg holder allerede en JB konkurranse. Men om du ønsker å vinne fler billetter trykk HER.

26 kommentarer

Siste innlegg