VINNERNE AV IPHONEVESKE & JB BILLETT + SMILEINNLEGG

God morgen. Da er det på tide å kåre vinnerne av konkurransene jeg har holdt. Veldig hyggelig å se at dere setter pris på hva jeg gjør for dere lesere. Det gir meg bare ekstra lyst til å ville gi dere enda mer. Vinnerne av iphoneveskene ble: Sigrid Verpe av rød iphoneveske &  Sine Mari av gul iphoneveske.  Vinneren av JB billetten ble Nelly Smedsrud. Gratulerer så mye til dere alle sammen!

Så har jeg vært så heldig å få tilsendt mange fine smilebilder av mine flotte lesere, dette er noe jeg virkelig setter pris på, så tusen hjertelig takk til absolutt alle! Jeg har hatt et problem med mailen min, at jeg ikke har fått motatt alle bildene dere har sendt, kun tomme bilder. Så hvis noen ikke har blitt med, da beklager jeg så mye.. Må si jeg har ufattelig nydelige lesere, og så snille som dere er. Ønsker dere alle sammen en flott helg!





15 kommentarer

Siste innlegg