BIKINI SHOPPING

Hei lesere. Digger å starte innleggene med å si det faktisk. Ikke at jeg gjør det så ofte, men uansett. Det er liksom den følelsen av å endelig vite at det er folk som leser bloggen min Kjempe gøy! Som sikkert mange av dere vet skal jeg til Kreta med resten av familien i sommerferien. Didrik vurderer å bli med, men han er litt usikker. Jeg og mamma har startet å se litt på bikinier osv. En ferie i utlandet og bading i saltvann = stygg bikini. Derfor er vi på utkikk etter noen nye. Vi har allerede sett mange bikinier på Asos, jeg har to stk jeg skal bestille derfra. Men det er alltid lurt å se på flere steder før jeg kjøper noe, tanken på at jeg kanskje finner noe dobbelt så fint etter en betaling suger. Så hvis noen av dere kunne tipset en annen nettbutikk med fine bikinier, gjerne skriv dem ned. 

31 kommentarer

Siste innlegg