SPENST OM NOEN FÅ STRAKSER

Hallo. I dag som jeg har fri våknet jeg nøyaktig 08:28, veldig irriterende. Jeg prøvde å tvinge meg selv til å sovne igjen, men det funket jo selvfølgelig ikke før klokken ble nærmere 09:30. Da sov jeg til litt over tolv. Ettersom jeg har en fridag sendte jeg melding til Christine, som også har fri, og spurte om vi ikke skulle ta en tur på Spenst. Hun ble selvfølgelig med så jeg skal snart møte hun på veien, så går vi sammen opp for å trene. Aldri trent med hun før, så er veldig nysgjerrig på hvordan det blir! Koselig og artig blir det i hvertfall. Ha en fin dag!


Shortsen er fra Stadium & tskjorten er fra G-Sport.

Som jeg nevnte tidligere blir russebilen vår sponset av junkyard & her er noen av produktene mine som jeg skal bruke mye gjennom russetiden:

6 kommentarer

Siste innlegg