WHAT A BEAUTIFUL DAY

God kveld! Hatt en super herlig dag med Didrik og familien hans. Vi spiste på Gudegården, kjempe koselig sted! Jeg bestilte kyllingfilè med urtesaus og poteter, samme gjorde Didrik. Det smakte absolutt fantastisk. Vi satt der vel i ca 3 timer med ekstrem god stemning til bords, før vi dro videre til kinoen for å se Iron Man 3. Jeg hadde høye forventninger til Iron Man 3, syntes absolutt den holdt seg godt til forventingene mine. Denne dagen har vært så fin og klarer knapt å vente til i morgen når jeg skal på Albytur med noen av jentene fra klassen.

22 kommentarer
    1. Fysøren, følger deg på twitter og har sett all dritten du får! Ingenting av det de sier er sant, du er nydelig – øynene, smilet, kjæresten, håret, kroppen og alt.
      Jeg skjønner at du tar det til deg, men du vet selv like godt som meg at det ikke er sant! Herregud, du er 18 år og driver ditt eget klesmerke med kjæresten din. Du kommer til å få stor suksess i livet, stå på!

    2. 1. Du er UTROLIG nydelig
      2. Du har sånn ca verdens nydeligste smil
      3. Du har ingen kviser, du har søte fregner og tennene dine er unormalt hvite (fint!)
      4. Du har nydelig, frisk og langt hår
      5. Du er ordentlig kul gutte-jente!
      6. Enkelte bruker 30% av dagen sin til å se på reklame, så hvorfor er dette tilfellet så plagsomt?
      7. Mamman din tar finere bilder enn meg, som har gått media
      8. Mange som du ikke kjenner liker deg
      9. Ingen smisker, de er ærlig
      10. Du har kjæreste og mange guttevenner fordi du er kul, en nydelig, omtenksom og følsom person
      11. Du HAR faktisk fin rumpe!
      12. Du har større pupper enn en 21-åring (meg, heheh)
      13. Bloggen din er kul. Masse fine og fargerike bilder
      14. Kul, fresht og ryddig design.
      Dette er meningene til resten av oss 99,99% som leser bloggen din, det er jeg sikker på 🙂 Om ikke såfall er det MIN mening (å det e det som tælle)
      Også leste jeg på twitter der du lurte på om du er for følsom til å blogge. Et alternativ kunne vært at du sperret kommentarfeltet på bloggen, så kan folk som har lyst til å kommentere noe, kommentere det på facebook-siden din. Da ser du hvertfall hvem de er, og hvem vet, kanskje noen skiller seg ut, og du får et sterkere bånd til leserne dine? 🙂
      Ha en fin kveld/natt videre <3

    3. Sara: Åh, jeg er så uendelig heldig som får høre slike ting som dette fra et så herlig mennesket om deg. Jeg vet ikke hva jeg skal si tilbake på sånt… Jeg må bare si deg en ting, at det er helt vannvittig at du kan si så mye flott om en du ikke kjenner engang. Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg