FERDIG MED ALLE TERMINPRØVER

Hei dere! Åh så glad jeg er for å endelig ha blitt ferdig med alle terminprøvene. Jeg hadde nynorsk i dag, noe jeg mener er noe dritt og ubrukelig. Ingenting er kjipere enn å dra på en prøve når du ikke er frisk. Det var så deilig da det var overstått. Nå er det kun eksamen igjen, jeg har 5 i vente og gjett om det skremmer meg og stresser meg til tusen. I dag er det russedåp, jeg dropper alkohol når jeg ikke er frisk så blir til at jeg kun ser på. Det er fest etter dåpen så jeg får se an formen, er den grei så tar jeg meg en tur dit og heller drar hjem tidligere. Fått et godt inntrykk av at mange av dere ikke tror jeg er russ kun fordi jeg ikke har lagt ut noe bilder her om det. Eneste grunnen er fordi jeg ikke har vært på noen treff enda, vi får ikke lov til å ha på russebuksen før 1.mai, men i dag er et unntak. Jeg har nå sminket meg litt og skiftet genser fordi vet ikke. Jeg orker sjeldent å sminke meg før skolen, fordi jeg alltid ønsker å sove så lenge som mulig. Hvordan er det med dere?


Verdens deiligste genser som er fra Carlings!

11 kommentarer

Siste innlegg