WOW, WOW AND WOW

BOYAA. Jeg er helt sjokkert. Skjedd så ufattelig mye rart og bra denne helgen. I går fikk jeg en tegning som var ubeskrivelig flott, makan til talentfull dame. For meg, å oppleve noe slikt som det er ufattelig stort. Det er ikke noe man opplever hver dag, og da jeg fikk øye på dette ble jeg helt målløs. Hva skulle jeg si til denne dama? Takk? Følte at det ikke holdt. Hun har tatt seg tid til å tegne meg, og det jeg sier er takk. Jeg føler nesten det er slemt i denne sammenhengen, føler jeg burde sagt noe som er mer betydningsfullt enn takk. Bare det tok kaka. Til jeg nå fant toppen av kaka. En jente på twitter oppdaterte meg om noe vilt som nettopp haR skjedd. Jeg Gikk på instagram, fikk sjokkutbrudd. Hva skjer, herregud, hva i all verden, seriøst?! Den samme dama Katya Khot har tegnet meg, denne gangen på en genser. Hva i all verden skal jeg si til hun nå, tenker jeg bare. Jeg har forsikret meg om at hun vet dette betyr mye for meg. Noe enda bedre er at jeg kan få denne genseren, noe jeg selvfølgelig har sagt ja takk til. Hvor CRAZY er ikke dette her?!


28 kommentarer

Siste innlegg