GOOD MORNING

Hei dere! Våknet opp til utrolig flott vær, og da syntes jeg virkelig det var en god morgen. Jeg hoppet fort i dusjen, tok meg en lang og varm dusj så nå er jeg klar for en avslappende dag. Jeg har fått noen ting jeg gjerne ønsker å vise dere så jeg skal ut å ta litt bilder i det fine været. Jeg kommer til å avslutte konkurransen min nå i kveld, så hold dere oppdaterte! Uansett hvem som vinner den, så kommer denne sekken til å bli elsket. Jeg fikk en enda bedre morgen da jeg gikk inn på instagram og ikke kunne tro det med mine egne øyne. Katya_khot har tegnet meg enda en gang, hun prøver virkelig å tømme meg for ord. Jeg er så takknemlig for dette, at en via instagram har tegnet meg og at den blir så bra er vannvittig stilig. Jeg er virkelig en heldig jente, vet jeg. Hvordan har dere det i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg