BATOKOLOVE

ALOHA. Som dere vet er det super flott vær her i Moss, og jeg gikk da ut for å ta noen bilder. Denne gangen tok søsteren min bilder av meg. Jeg vet ikke hva det er, men jeg blir nervøs da hun tar. Det er vel bare fordi jeg er mer vant til at mamma tar de fleste bildene av meg egentlig. Tingene jeg skal vise dere under fikk jeg sponset. Det som ga meg sjokk var at jeg trodde jeg bare kom til å få denne shortsen, men da jeg hentet pakken på posten var den større enn jeg forventet. De hadde sendt meg 5 produkter, og jeg ble så glad. Ville bare gi dem en stor klem alle sammen. Jeg er så takknemlig for tingene jeg får, for meg er det utrolig stort å få dette. Det viser at de faktisk finner meg interessant og synes jeg gjør en god jobb. Det betyr så mye for meg. Ikke minst denne overraskelsen da jeg hadde fått mer enn jeg forventet. Jeg har aldri vært superfan av shorts, men etter å ha fått 2 shorts fra Batoko må jeg si jeg elsker dem. De er sinnsykt fete og sitter superbra på kroppen. Jeg tok min i XS, og den sitter som et skudd. Har blitt forelsket i neon-naglene som er på shortsen! Skal vise dere resten om ikke lenge 🙂


Tank HER Shorts HER Sko Tyrkia Solbriller Oakley Klokke Kulklokke.no (HER) Armbånd Oslove
 

11 kommentarer

Siste innlegg