TUSENFRYD KAOS

Hei dere! I går var jeg som sagt på Tusenfryd, vi kom nærmere syv, skulle egentlig dra rundt 5. Men når det er 9 stk som skal dra, blir det selvfølgelig litt venting osv. Hele veien dit var jeg skikkelig gira, endelig får jeg tatt karuseller, 2 år siden nå!!!! Jeg følte meg som en liten unge igjen, var så gira at det nesten kom gledestårer. Da vi kom frem sa vi bare “Oh shit”, russebiler overalt. Skulle ta bilde, men glemte det helt. Det var vannvittig mye biler. Køene var ubeskrivelig lange. Vi valgte å stå i en kø som var nærmerst der vi parkerte bilen vår “Clueless”. Etter å ha stått der lenge, rukket å bli våte igjennom både jakker og sko, ikke minst russebuksen, kommer det en vakt og roper “Dere som ikke skal kjøpe alkohol kan gå forbi denne køen”. Jeg skulle ikke ha alkohol så jeg ble så irritert samtidig som jeg lo, det er så typisk!!! Da vi kom inn etter å ha stått i kø lenge, måtte flere av oss jentene på do, jeg var en av dem. Tror dere ikke det var en lang kø der og eller? Joda, her stod vi å ventet en stund. Enda bløtere og kalde, men gøy var det selv om. Vi bestemmer oss for å gå til noen av berg-og-dalbanene, vi blir målløse da vi ser køene. De var evig lange, vi hadde ikke hatt sjangs til å ta noen karuseller om vi ikke stod der ca 1 time. Fristet ikke for noen av oss jentene, og etter 1 time var alle gjennombløte så endte opp med at vi dro hjem uten å ha kjørt karuseller. Kun fått en opplevelse av å ikke ha for store forhåpninger på slike dager. Vi var en av tusen som tenkte “Det regner, sikkert mange som dropper å komme dit da”. Det var også noen russ som kom bort til meg og spurte om jeg var maddepadde, det var kjempe gøy!

Da vi var på vei hjem var vi alle enige om at vi måtte ta oss turen innom Campino. Aldri vært så lykkelig for varm mat før, da dem kjørte meg hjem lå jeg på pizzapakken og kunne sovnet. Det var så godt og varmt, haha. 

16 kommentarer

Siste innlegg