FAMILYDINNER TODAY

Hei dere! Klokken halv fem befinner jeg og min familie (inkludert Didrik) hos Lise og Lars hvor hele familien til pappa er samlet for å spise middag. Det blir kjempe koselig. Søte Bertine som jeg er fadder til & Brage er alltid underholdningen, så dette blir bra. De har et så nydelig hus, stort og åpent, med bra beliggenhet i Larkollen. Skulle gjerne hatt et slikt hus selv. Før vi tar turen dit skal jeg en kjapp tur på posten før det stenger for å sende noen pakker fra salgsbloggen min, kjempe gøy å se at så mange var interesserte. Og dette er første gang det ikke har vært noe kluss, så dette jubler jeg for! Tingene jeg får fra junkyard havner på Ica Maxi med Mypack, det er kjempe digg. Så jeg hentet en pakke i går derfra, og jeg er utrolig fornøyd! Skal vise dere bedre bilder senere. Har dere noen planer denne lørdagen?


Jeg elsker klistremerker, så valgte selvfølgelig et par. Klistremerkene finner du HER & HER.
 
// Sponset produkter.
 

11 kommentarer

Siste innlegg