FOR EN KOSELIG RUSSEDAG

Hei! I stad ble jeg hentet av Nathalie for å ta en tur til Mosseporten ettersom hun skulle kjøpe seg litt nytt. Jeg tok frokosten min der som var junkfood, smakte veldig godt. Etter dette dro vi for å hente 3 fra russebilen våres. Vi skulle nemlig hente søte Sara på 9 år, som er lillesøsteren til Nora fra russebilen. Sara hadde gledet seg kjempe lenge. Da vi kom til skolen hennes for å hente hun, stod det en flokk med småbarn som var gale etter russen, det var helt sinnsykt. Fikk en smakebit av hvordan kjendiser har det. Det var virkelig en god gjerning! Da vi hadde kjørt hjem søte Sara dro vi til Nathalie hvor vi fikk kose oss med mange forskjellige kaker ettersom det hadde vært konfirmasjon denne helgen. Vi så på film og koste oss kjempe masse! Så har Nathalie og Scarlett vært så snille mot meg, de ga meg litt strykemerker som jeg kunne ta på russebuksen min, så nå er den ikke lenger clean. Russebilen våres er dessverre uten logo pga mye rot, men en russebil er bedre enn ingenting!!


Hetteskjorten er fra junkyard, direktelink HER.
 

6 kommentarer

Siste innlegg