NEW IN FROM KICKS

Hei dere! Jeg er blitt så hes at jeg nå sitter med en ekkel mannestemme, hadde vært greit om den var digg å høre på. Men jeg vil unngå å høre meg selv nå, herlighet. Jeg har aldri vært så hes før, så litt moro er det jo… Jeg er veldig sær, jeg elsker å høre på andre snakke når dem har hes stemme. Da Didrik hadde kommet hjem fra Stavanger (er forresten han som har smitta meg) hadde han DEN hesestemmen, misunnet han helt forferdelig. I går da jeg og Nathalie var i byen var det 2 for 3 på alle Kicks produkter, og jeg liker leppestiftene dem har så derfor kjøpte jeg meg et par nye. Jeg er blitt veldig glad i litt mørke farger på leppende så kjøpte da litt mørkere enn vanlig. De er litt lysere på leppende, elsker fargene på dem. Koster 99kr for 1! Det er så gøy, for til vanlig når jeg bruker mascara føler jeg meg skikkelig fiksa. Men så fort jeg tar på meg litt leppestift føler jeg meg nesten festklar. Ble også en ny Eos lepomade på meg, valgte en i eplelukt som da så klart dufter super godt. 

8 kommentarer

Siste innlegg