RUSSEFEST

Hei dere! I går var det russefest, selv med hes stemme dro jeg turen dit. Vi hadde vors hos Thea, jeg holdt meg litt unna drikken tanken på at det var begravelse i dag. Men godt humør hadde jeg likevel. Synes denne kvelden var fantastisk bra, det var så koselig. Stemningen manglet ingenting synes jeg. To ting som ødela litt av kvelden av at Campino og Lysthuset stengte 23:00, og at mine favoritt shades Oakley ble knekt. Oppturen var at det gikk an å knekke dem på igjen, noe Iselin fikk til! Dermed, kun en nedtur totalt.
 


Skjorten min er fra junkyard, direktelink HER

Senere i kveld vil jeg ha en ny konkurranse på bloggen i samarbeid med junkyard, så hold dere oppdaterte! Junkyard slår til med salg på disse to datoene, så shop i vei:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg