NEST SISTE DAGEN FOR OSS RUSS

ALOHA. I dag den 16.mai er det for oss som er russ den nest siste dagen. Utrolig hvor fort det har gått egentlig, bare tiden generelt. Tenk at allerede i morgen skal vi feire 17.mai!!!! I dag skal vi russ først til Nesparken for å ta russebilder, etterfulgt av Dare Night. Å ta 30 russeknuter på 2 timer, det skal bli gøy! Blir jo skikkelig kaos kan jeg tenke meg. Etter det blir det vanlig fest som alltid på skihytta. I morgen vet jeg det blir et rent helvete å stå opp. Allerede klokken 06:00 skal alle russ i Moss vekke Moss by. Men det skal bli gøy også, etter dette skal jeg på russefrokost hos Anna, så russetog klokken 18:00 og på kvelden blir det nok en fest for oss som er russ. Det blir koselig!!

Dumme meg har klådd litt på kameraet til Caroline, som jeg alltid bruker. Jeg har fått endret på noe med fargene, jeg aner ikke hvordan jeg får det tilbake. Bildene mine er så grå at det blir trist, HATER det. Så hvis noen av dere selv har Nikon D5000, vet dere hva jeg må gjøre?

26 kommentarer

Siste innlegg