ALOHA! IT’S SUMMERTIME

ALOHA. Da jeg våknet i dag var jeg klam, jeg hadde sovet med t-skjorte og det angret jeg med en gang på da jeg la merke til hvor varmt det var. Det er 29 grader ute, helt sinnsykt. Godværet bare plutselig kom. Jeg og Didrik tok frokosten våres på GoBua, spiste to pølser og koste meg med gul solrik. Didrik tok seg en Twister og cola, det var han fornøyd med. Været i dag er fantastisk, så varmt at jeg kom hjem og hoppet rett i bikinien min. Ikke nok med det, men i dag blir det grillkos! Kjære farmor kommer og skal spise med oss, pluss Didrik skal ha med seg Anders så dette blir koselig. For en bra dag!!! Jeg gleder meg til å spise baktpotet dynket i masse smør, det elsker jeg. Noen andre som har like fint vær hos seg nå?

I dag fikk jeg en pakke fra Sunski, der lå det to par shades som var til meg. Dette har faktisk allerede blitt mine favoritt solbriller, de bringer så mye glede og farger. Jeg synes faktisk disse solbrillene fortjener all oppmerksomheten eller reklameringen de kan få. Dette er solbriller med ordentlig kvalitet, og med rask levering. Disse solbrillene er populære i USA men jeg synes virkelig det er på tide at flere her i Norge skal få øye på disse fete solbrillene. Solbrillene finnes i blå, lilla, rosa og gule. Gratis frakt er det også! Ikke nok med at jeg er forelsket i solbrillene, eskene de kom i var så ufattelig sommer-aktige at jeg ble forelsket i dem og jeg. Bruker dere rabattkoden: maddepaddee får dere 10% avslag på kjøpet av solbriller ut hele mai mnd.

Mamma skulle ta bilder av meg mens jeg slo hjul, ble bra:


Bikini Asos (direktelink her) Shorts Batoko (direktelink her) Solbriller Sunski (direktelink her)
 

19 kommentarer

Siste innlegg