EKSAMENSTID

Hei dere! Vettu hva, jeg er super glad over at eksamene mine er så tett innpå hverandre. Jeg hadde eksamen i dag, og skal ha en i morgen pluss på mandag. Beste er at da er det så raskt overstått. Og da kan jeg endelig senke på skuldrene å fokusere på sommerferien. Wohoo!!! Åh, tenk at det faktisk snart er sommerferie. Det er helt sinnsykt! Tiden jeg har ventet på så lenge er endelig rett rundt hjørnet. Jeg gleder meg til eksamen i morgen, hør på meg a. Hva har skjedd? Tror nok jeg bare har fått en wake up call etter dagens eksamen. Skriftlig er jo ikke så ille som jeg skal ha det til, følelsen etter å bli ferdig er helt fantastisk! Jeg hadde medie og informasjonskunnskap eksamen i dag. Skulle skrive om ressurser og maktfaktor på oppgave 1. Da tok jeg i bruk KONY2012 og Unicef, ettersom det er noe som har tatt folk med storm. Det var to oppgaver og vi skulle gjøre dem begge, ble til sammen 5 sider og jeg er fornøyd. Gleder meg til å få alle eksamner overstått. Men håper dere har forståelse på at jeg er litt borte fra bloggen min da. Kommer sterkere tilbake, I promise! Masse lykke til på eksamen dere <3

Jeg føler meg så her glad nå, og jeg elsker det:

19 kommentarer

Siste innlegg