TIE DYE

Hallo. I dag har jeg hatt en helt grei dag, hvis jeg ser bort i fra at jeg måtte tilbringe tiden min inne i dag pga matteeksamen som er i morgen. Jeg har jobbet en del nå, og håper virkelig det går bra i morgen. I det jeg pakker sakene på skolebenken i morgen, går ut fra skolen kommer jeg til å smile bredt for meg selv. Jeg kan endelig senke skuldrene, det verste er over. Onkel var hos meg tidligere og hjalp meg med matte, utrolig flink lærer. Skulle ønske Malakoff hadde slike lærere som han, da hadde alle moret seg på skolen. Han har mye humør, og utrolig flink til å lære bort. Han gjør det på dem enkleste måtene, ikke de avanserte som jeg ble lært opp med. Jeg har nettopp spist god middag med søsteren min, og vi skal nå ta en rask tur på Kiwi fordi jeg må handle inn litt mat til i morgen. Er det noe jeg gruer meg mest til på prøver, tentamen og eksamen så er det at magen min skal rumle. Det er noe jeg faktisk er redd for, er ufattelig rar med det der. Forresten, jeg føler meg bedre, mye bedre. Det kan jeg se på hele meg, er ikke lenger like blek som jeg var på den verste dagen. Kjenner jeg har mer energi nå og, fantastisk!


Singletten er fra Ebay som jeg har klippet opp selv.
 

11 kommentarer

Siste innlegg