INSPIRASJON

BOYAA! Det er en svensk blogger som jeg har falt pladask for i det siste, nemlig TheCaroline. Jeg er forelsket i smilet hennes, alt er så perfekt ved det. Det er virkelig mitt drømmesmil. Ellers gir hun meg veldig mye inspirasjon, bare med måten hun tar bildene, redigeringen og helheten i alt. En blogger med mye futt i. Hun har varierende bilder, som er fantastisk for meg. Eneste jeg ikke liker er at hun ikke smiler så ofte, hun som har et så flott smil. Drømmer meg bort i henne, tolk fritt. Men hun er litt av en dame skal jeg si dere. Ettersom jeg har skrevet litt om denne dama Caroline, synes jeg andre bloggere fortjener litt ros nå og. Dette er virkelig bloggere som fortjener flere lesere! Jeg har 11 andre favorittbloggere som er Auroramohn  Annais ♥ Krisssy ♥ Matholck ♥ Explode ♥ Ssbk ♥ Annijor ♥ Emmaward ♥ Adriennee ♥ Fridagrahn  Livingdoll.  
 

24 kommentarer

Siste innlegg