UPDATE

Hei! Snart helg og det er kjempe deilig å tenke på. I går var jeg en tur i butikken og handlet inn hva vi trengte. Jeg, Caroline og Didrik er fremdeles alene hjemme mens mamma og pappa er i Tyrkia. Vi har fått et budjsett å leve etter på disse 2 ukene. Allerede gått i minus ettersom Caroline måtte til dyrlegen med kaninen vår, som dessverre har blitt syk og trengte medisin. Vi har funnet en merkelig skorpe på ryggen til kaninen ved øret, dette har vi aldri sett før. Så vi er redd det er tegn på kreft… Så budsjettet går i minus der, ettersom vi må til dyrlegen på nytt. Litt merkelig at dyrlegen ikke så denne skorpen da vi først var der. Den er unormalt stor. Noen som har hatt lignende hendelse med sin kanin eller har en tanke om hva det kan være? Kaninen er 8-9 år gammel så den har levd en stund, trist hvis det er kreft som vi er redde for at det kan være.

I denne perioden er det eksamenstid, derfor har jeg andre ting å prioritere mer enn bloggen. Men det lille jeg blogger håper jeg er bedre enn ingenting. Dere er fremdeles de beste, og unnskylder virkelig for mitt fravær. Det er snart over og da kommer bloggtiden min godt på plass igjen.

 

12 kommentarer
    1. Hei! Det samme skjedde med katten min, hun fikk skorper på kroppen og det var en sjelden type hudkreft eller en slags hudsykdom som tok seg inn i immunforsvaret og hun måtte desverre avlives fordi hun ble så dårlig 🙁
      Kan jo hende at dette ikke er tilfellet med deres kanin da! Håper virkelig ikke det.

    2. ååå, håper det ordner seg for kaninen 🙁
      Men herregud, at du i det hele tatt blogger i eksamenstiden er jo supert 😀 viktig å prioritere skole noen ganger, selv om det suger :((

    3. Min kanin hadde også en stor skorpe på øret, dette viste seg å være pga sår etter insektsbitt…

    4. Husker vi måtte avlive kaninen min når jeg var 9 år fordi han hadde for store tenner og kunne ikke spise. Det var det værste jeg har opplevd. Det og at vi i høst måtte avlive hunden min. Men jeg håper kaninen blir frisk som en fisk 🙂 alle leserne krysser fingrene! Ha en fin dag, madde.

    5. Kan du legge ut bilde av kaninen din?? og bilde av skorpa? tror min egen kanin har fått det også 🙁

    6. så trist det med kaninen! Vi får krysse fingrene våre og håpe at den skorpen ikke er noe alvorlig!
      Ha en fin kveld! :- )

    7. Marsvinet mitt hadde masse sår og skorper. Tok han med til dyrlegen og det viste seg at det bare var pga parasitter! Han fikk noen sprøyter og det ble bra igjen. Du kan godt nevne det til dyrlegen at du har hørt om noen som hadde det samme, og at det var parasitter. De kan fort ta feil har jeg merket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg