NEW IN FROM ASOS

Hei dere. Bestilte spontant litt nytt fra Asos, enda en jumpsuit som jeg fant til en bra pris synes jeg. Eneste jeg var i tvil om er pga den er rosa, en sånn utvasket farge hvis dere forstår. Jeg er ikke glad i rosa plagg i det hele tatt, men er forandret jeg jammen meg meningen. Jeg er kjempe fornøyd med den, eneste er at jeg skulle ønske den var litt strammere på de trådene. Men jeg kan få mamma til å sy om dem og klippe de litt kortere så er det fikset. Den faller sakte men sikkert ned mot kløfta og jeg hater å vise det. Jeg falt for en sånn blush/ rouge kost eller hva man kaller det. Den var så kul i fargene, haha. Hvor ironisk er det ikke at jeg kjøper sånt når jeg så vidt bruker slikt? Jeg fant en leppestift på Asos i samme slengen, ettersom den var billig kjøpte jeg den også. Men den var mer brun på bilde enn det den var i virkeligheten, var visst rosa den også. Men den er litt fin, så lenge jeg ikke tar på mye. Jeg bestilte med DHL, og den kom i dag, tok mindre enn 1 uke, drit kjapt. Jeg har ikke måttet betale toll enda, men kanskje det sier seg selv når jeg betaler ekstra kostnader får å få den kjappere, litt usikker. Men kan gjerne informere dere senere om jeg får en tollregning i posten.


Link til kosten her & link til leppestiften her.

Link til jumpsuiten her.

14 kommentarer

Siste innlegg