SKY

Hei dere. Nå er jeg endelig ferdig med skriftlig eksamen, hadde den siste i dag. Jeg skrev til sammen 8 sider, satt der til 12:15. Jeg er fornøyd med hva jeg gjorde, brukte den tiden jeg trengte og var glad jeg ble ferdig før 13:35. Oppgavene vi fikk synes jeg var litt vanskelig, men etter mye kladding og tenking fikk jeg skrevet 8 sider til slutt. Jeg har historieprøve på fredag, typisk at vi må levere tilbake bøkene i morgen. Men jeg får bare si ifra om at jeg virkelig må ha boken til fredag. Jeg gruer meg litt, men alt gjør meg så mye mer positiv da jeg ser for meg følelsen av å være ferdig. Tenk, allerede neste uke er det klart for muntlig trekk i eksamen. Ææææææh! DET gruer jeg meg helt vannvittig til. Jeg hater foredrag, blir nervøs og stressa i tillegg til jeg får en skjelving i stemmen jeg sjeldent blir kvitt. Jeg klarer heller meg ikke uten manus, for hukommelse har jeg ikke mye av. Haha. Herregud så deilig det skal bli når jeg er ferdig med abslutt alle eksamner. Gledestårer, bare vent. Tok bilde mens jeg gikk hjem i stad, noen glodde og trodde sikkert jeg søkte etter dekning på iphonen.

15 kommentarer

Siste innlegg