NEW BEBBIS

Hei dere! Jeg var en kjapp tur i byen med pappa i stad. De har endelig kommet hjem, men fy steike å bruke dem er. Herregud det er så urettferdig! Veldig godt å se dem igjen. Det skal bli deilig at noen andre tar husvasken litt nå og. Jeg tenkte det var nå eller aldri (lolllll) da pappa tok med meg en tur inn på Japan Photo. Det var tilbudpris på kameraet jeg har ønsket meg en stund, nemlig Canon Eos 600D med obkjektiv 18.55 mm. Ettersom jeg hadde kortet mitt i lommeboken tenkte jeg bare “DO IT”. Så jeg kjøpte kameraet med objektivet, fjernkontroll, nye minnebrikker og fikset forsikring for dette i 4 år. Totalsummen på alt det jeg kjøpte ble på 4270 kr. Aldri kjøpt noe så dyrt før så dette var litt skummelt. Jeg er kjempe fornøyd. Var utrolig gøy å se hvor lite jeg forstod på kameraet først. Hva skulle jeg gjort uten sosiale medier nå i dag, ikke mye skal jeg si deg. Så mye enklere å få svar fra mennesker på så kort tid. Etter Japan Photo, dro jeg og pappa på Posten for å hente en pakke jeg har fått sponset av Footway. De hadde skoene jeg har siklet etter i noen uker nå, nemlig tie dye skoene. Det beste av alt er at det mønstret er på mine favorittsko, Vans. Gotta love it. Skal selvfølgelig ta bedre bilder med dem på, se så fine!!!!


Link til Tie Dye skoene her & link til de blå skoene her.

19 kommentarer

Siste innlegg