VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN ER…..

…Emilie Torsvik. Gratulerer så mye til deg! Håper du plukker ut noen herlige godbiter fra junkyard. Denne uken vil det bli muntligeksamen på meg, jeg gruer meg veldig nå egentlig. Men likevel er det noe som kribler inn i magen min, og det er på grunn av at det snart er ferie for meg og. Jeg kan bare drømme, men det hadde vært himmelsk om jeg ikke ble trukket opp i muntlig. Selv om sannsynligheten er 0,00001. Men hva skulle man gjort uten drømmer? Si det. Og vet dere hva? Jeg har blitt solbrent. Solt meg i dag med en ganske lav faktor pluss tatt en 1 timers joggetur med typen i stekende sol. Lurt det Madde, veldig lurt. Alle kommer til å le av meg i morgen, jeg er drit rød. Aldri vært sånn før, hahahahhaa.

Jeg er altså ikke så her rød, håper jeg. 

16 kommentarer

Siste innlegg