DAGENS OUTFIT 11.JUN.13

Hei dere. Sluttet tidlig på skolen i dag ettersom jeg ikke kom opp i religion og etikk i dag. Så nå gjelder det bare å se om jeg kommer opp i historie, norsk eller tysk. Med flaksen min blir det nok tysk, haha. Uansett, snart ferie. Jeg og mamma har vært på butikken og handlet inn middagen i dag. Så nede på kjøkkenet lukter det himmelsk nå, blir en ordentlig god middag i dag. Det gleder jeg meg veldig til! Følte at jeg kom fra et romskip i dag så mye galaxy-sammenhengende farger jeg hadde på meg i dag. Jeg er fremdeles ikke blitt sååå veldig kjent med kameraet mitt, så enda ikke helt fornøyd med kvaliteten som er på bildene. Men det funker, flaks for meg at jeg elsker å redigere bildene på PhotoScape2.


T-skjorte MadLady Shorts SheInside Sko HER (sponset) Lommebok Nelly Solbriller Oakley
 

19 kommentarer

Siste innlegg