NORSK MUNTLIG EKSAMEN

Hei dere. Jeg fikk vite hva jeg kom opp i eksamen i dag. Jeg så på flere ark, “nei, navnet mitt står ikke der heller..” Plutselig ser jeg navnet mitt, jeg frykter det verste men kom opp i det beste av de tre jeg kunne ha kommet opp i. Jeg kom opp i norsk med tema modernismen. Skulle ønske jeg fikk språk og litteratur på 1800-tallet, det har vi hatt om den siste stunden og det jeg husker mest av. Men modernismen skal jeg klare. Jeg skal ha eksamen klokken 09:00 på mandag, førstemann ut. Wohoo!! Jeg får nesten gledestårer av å tenke på det, jeg har snart gjennomført min siste eksamen på videregåendeskole. Jeg klarte det virkelig! Ettersom temaet mitt er modernismen så skal jeg bruke tiden min i dag i hvert fall på å samle inn så mye som mulig stoff som er relevant til dette og så rydde opp og sortere mer i morgen. Jeg har nesten 4 dager på meg, så dette skal gå fint. Hvis noen av dere har hatt noe om modernismen på skolen eller bare vet mye om det, gjerne send meg det på [email protected]. Setter pris på alt jeg kan få nå! Vi fikk beskjed om at det er lurest å ikke ta med alle kompetansemålene, men heller fokusere på 2 av dem. Men vi må være obs, fordi det vi ikke har om er det vi får spørsmål om etter vi er ferdige med vårt 10minutters foredrag. Spennende og skummelt på en gang. Men jeg tar det mye mer rolig enn vanlig fordi jeg synes det er verre å ha foredrag foran hele klassen enn å ha det slik det er nå med eksamen. Flere som har det slikt regner jeg med?

11 kommentarer

Siste innlegg