NEW IN AGAIN

Hei dere! Jeg bestilte jumpsuiten for litt over 1 uke siden fra Bubbleroom og den kom i dag! Herlighet, den sitter super pent på kroppen. Ser ut som jeg har skikkelig former, på grunn av strikken. Love it! Jeg skal selvfølgelig ta å vise dere med bilder hvordan den ser ut på. Men det blir nok ikke i kveld. Jeg hentet også pakken min fra Runwaydreamz, jeg hadde bestilt en shorts som egentlig kostet 600kr. Men med frakt ble den dyrere, noe av det jeg nesten har angret mest på. Jeg er den som alltid kjøper billige ting, så jeg kan kjøpe mye. Men derfor tenkte jeg at jeg kunne unne med denne shortsen til den prisen. Den er kjempe nydelig og den er sååå fin om sommeren til sommerbrun hud. Jeg er kjempe fornøyd! Nå kan jeg si meg ferdig med årets sommerhandel. Virkelig. Kjøpt alt jeg har ønsket meg og likevel har jeg penger igjen. Nå sitter jeg og ser på The Graham Norton Show. Jeg har gjort meg ferdig for eksamensjobbing i dag, og er kjempe fornøyd hittil. Ha en superduper bra helg!

– IKKE GLEM FREDAGSKONKURRANSEN PÅ JUNKYARD HER! En annen ting jeg vil informere dere om er at hvis dere følger @junkyardnorge på instagram vil dere kunne delta i mange herlige konkurranser som holdes kun på instagram. Det er fantastiske premier så dette anbefales virkelig til dere som liker junkyard!

10 kommentarer

Siste innlegg