DAGENS ANTREKK.JUN.13

Hallo mine lesere. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en tur på Gobua for å spise frokost der. Mens vi satt og spiste kom det plutselig noen søte pippiper bort som ville ha mat, jeg synes de var så søte at jeg bare måtte gi dem mat. Plutselig kom det 5 stk, jeg ble jo i lykkerus av å se hvor søte dem var. Jeg ville prøve å se om den ene søte fuglen turte å fly opp til hånden min hvor jeg holdt en liten bit av lumpen min, den fløy opp men bare noen cm ifra ombestemte den seg. Men det var supersøtt uansett da. Kjøpte mat flere ganger for å dele med dem, haha. Både jeg og Didrik satt vel der som to idioter og matet fuglene. Men som jeg ønsker og tenker da så tenkte sikkert pippipene “Åh, endelig noen kjempe snille mennesker som gir oss masse mat. Nam, nå blir vi mette!!” 


Skjorte BikBok Jumpsuit HER (Sponset) Sko HER (Sponset) Bag Junkyard Solbriller Oakley
 

Se så søte dem er a, ååååååååååååh!
 

14 kommentarer

Siste innlegg