KVELDENS ANTREKK

Hei dere! Jeg og Didrik bestemte oss for å dra ut og spise i dag, koble litt ut fra eksamensjobbingen osv. Helt ok! Derfor var det å hoppe ut av jumpsuiten og inn i litt varmere klær. Vi spiste god middag på La Gondola. Vi blir alltid så trøtte etter vi har vært der og spist, så derfor gikk vi turen hjem og satte oss til rette i hver vår plass. Kjenner jeg er litt søvning fremdeles. Jeg har fått nye favoritt sko, og det er dem jeg bruker på bildene under som er fra Dna. Det som er så forbanna kjipt er at verken iphonekameraet mitt eller Canon kameraet klarer å få frem den nøyaktig fargen på skoene. De er knall neon i gul, helt fantastiske sko! Jeg elsker dem virkelig, og de var ikke så dyre heller. Kun 399 kr for disse fete skoene! Føler meg kjempe gøy selv om det kun er snakk om noen cm forskjell, haha.


Genser HER (Sponset) Bukse GinaTricot Sko Dna Solbriller RayBan Klokke HER (Sponset)
 

31 kommentarer

Siste innlegg